تبلیغات بازرگانی رسانهایست که تصمیم گیرندگان صنعت تبلیغات را هدف قرار داده و در صدد است، موضوعاتی که به این بخش از صنعت تبلیغات مرتبط میشود را مورد بررسی قرار دهد. در همین راستا این ماهنامه به شماره ۹۹ خود رسیده و مخاطبان میتوانند از طریق مختلف آن را تهیه و مورد مطالعه قرار دهند.
در این شماره از ماهنامه تبلیغات بازرگانی مطالب مختلفی با موضوعاتی مانند: روند فعالیت مرکز نوآوری آو به عنوان مرکزی که با تاکید برنوآوری، سعی در ایجاد و استفاده از سرویسهای نسل آتی مارکتینگ با کمک افراد تکنولوژی محور و نوآور دارد. بررسی تغییرات تعرفه و ضوابط پذیرش و پخش آگهی تلوزیونی سال ۹۸، بررسی وضعیت بخش بندی مصرف کنندگان رنگ مو در ایران، نگاهی به چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، بررسی اما و اگرهای رتبهبندی شرکتهای تبلیغاتی، بررسی زوایای داستان گویی در تبلیغات و برندینگ، گزارش تحقیقاتی درخصوص میزان آگاهی ایرانیان در زمینه بیماری دیابت و…مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتهاند.
علاقهمندان به دریافت این ماهنامه با ارسال درخواست به آدرس ایمیل tablighatbazargani@gmail.com میتوانند، فرم اشتراک را دریافت کنند. همچنین این ماهنامه از طریق سایت www.magiran.comنیز در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است.