شماره نود و چهار تبلیغات بازرگانی منتشر شد. تبلیغات بازرگانی ماهنامهای ست که تصمیم گیرندگان صنعت تبلیغات کشور را هدف قرار داده و مطالبی را برای این قشر از مخاطبان تهیه و منتشر میکند. در این شماره آخرین تحولات روز دنیای تبلیغات و مارکتینگ به دقت بررسی و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
مخاطبان تبلیغات بازرگانی در این شماره از عملکرد تبلیغاتی سه ماههی برندهای فعال در کشور در فصل بهار مطلع میشوند. این گزارش تحقیقاتی توسط شرکت پژوهش بازار و رسانهی امروز (EMRC)تهیه شده است. همچنین در این شماره مطالبی با عناوین: بررسی بکارگیری واژههای غیر متعارف درآگهیهای تبلیغاتی، بررسی فرصتهای کسب وکارها در بحران اقتصادی اخیر ایران، واکنش تصمیم گیرندگان در برابر تبلیغات نجومی، استاندارد سازی شرکتهای تبلیغاتی در ایران …منتشر شده است. علاقه مندان به مطالعه این ماهنامه میتوانند آدرس خود به تبلیغات بازرگانی ارسال و جزء مشترکان آن شوند
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد