خبر

شون؛ زیبایی در طبیعت توست

«زیبایی در طبیعت توست» شعار جدیدترین کمپین دیجیتال «برند شون» است که به مدت یک ماه از یلدای امسال با رویکرد افزایش آگاهی مخاطبان از لوازم آرایشی این برند و ویژگی‌های آن اکران شده است. در این کمپین، آژانس تبلیغاتی «لیمون» در بخش ایده‌پردازی و اجرا، شون را همراهی کرده ‌است.شیما غدیری از آژانس لیمون درباره این همکاری گفت: برند شون که یک برند آرایشی بهداشتی است، با مزیت طبیعی بودن و استفاده نکردن از تست حیوانی برای تولیدات خود به تازگی کمپینی جدید در فضای مجازی با همکاری آژانس تبلیغاتی لیمون را آغاز کرده است.این کمپین که با شعار "زیبایی در طبیعت توست" از شب یلدا کار خود را در فضای مجازی آغاز کرده، حاصل یک پیش تولید دو ماهه از تیم خلاقیت، گرافیک و اجرایی تیم لیمون است.برند شون در این کمپین علاوه بر معرفی محصولات و مزیت‌های آن بسیار روی نکات آموزشی و نیز ترکیبات طبیعی و عدم استفاده از تست حیوانی در تولید محصولاتش تاکید دارد.استفاده از روغن‌های گیاهی و بهره گیری از خواص آنها در لوازم آرایشی یکی از مزیت‌هایی است که یک برند آرایشی می‌تواند داشته باشد تا مصرف کنندگان با خیال راحت بدون ترس از آسیب دیدن پوست از این محصولات استفاده نمایند.ابراز این ویژگی‌ها و تاکید بر روی آنها در کمپین اخیر باعث شده تا مخاطبان نیز به لحاظ حسی و عاطفی، ارتباط بهتری با برند برقرار نمایند و این امر از افزایش تعامل کاربران در این مدت کم نسبت به بازه های قبلی و بالاتر رفتن درصد تعامل آنها با صفحه کاملا مشهود است.ضمن اینکه نکات آموزشی و قرار دادن امکان پرسش و پاسخ با بیوتی بلاگری که در صفحه آموزش می‌دهد نیز برای اولین بار با این کمپین اتفاق افتاد که این مورد نیز، درصد تعامل صفحه را تا حد زیادی بالاتر برده است.افزایش آگاهی مخاطبان از ویژگی های محصولات برند شون و آشنایی با محصولات جدید، افزایش تعداد دنبال کننده‌های لوازم آرایشی شون در اینستاگرام از جمله اهداف این کمپین بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا