به مناسبت روز جهانی کودک، یک شرکت سازنده اسباب بازی موسوم به “Hasbro” با راه اندازی کمپین رنگ و خمیر بازی “Open a jar of imagination” خود را به یک دنیا خلاقیت تبدیل کرد.
هدف از راه اندازی کمپین فوق یاد آوری اهمیت تشویق به استفاده از قوه تخیل در میان کودکان است. این کمپین از طریق آگهی های خاص در ایستگاه های اتوبوس تبلیغ می شود. با نصب یک ظرف شیشه ای از رنگ و خمیر بازی داخل یک قالب شفاف نتایج احتمالی بازی با آن در ترکیب با کمی عنصر تخیل به افراد مختلف نشان داده می شود.
به گفته جاناتان کاپلیسکی، مدیر بازاریابی Hasbro، Play-Doh (متخصص در زمینه کار با رنگ و خمیر بازی)، یک برند ایده آل برای این کمپین به شمار می رود زیرا مطلوب هر دو طیف پدر و مادر ها و بچه ها است. پدر و مادر ها از این جهت آن را دوست دارند زیرا آگاه هستند که با Paly-Doh ضمن ایجاد امکان توسعه خلاقیت برای فرزندان، لذت زیادی نیز به هر دو طیف مخاطبان منتقل می شود. مدیران و کارمندان Hasbro امیدوارند که Play-Doh بتواند به عنوان فرصتی برای تخیل با هزینه کم مورد توجه قرار گیرد.
دست اندرکاران
مشتری: Hasbro
محصول: Play-Doh
مدیر بازاریابی: جاناتان کاپلینسکی
مدیر برند: لینا هنائو
دستیار بازاریابی: دوانجی ترجو
آژانس تبلیغاتی: DDB کلمبیا
مدیر ارشد اجرایی: برجا د لا پلازا
مدیر ارشد خلاقیت: لئو ماکیاس
مدیر خلاقیت: خوان اسپیتیا / ماریو لئون
مدیر هنری: ماریو لئون / خوان اسپیتیا
نویسنده: ماربو لئون / خوان اسپیتیا
رئیس امور مشتریان: پائولا بوترو
مدیر تولید: دالی کانتور / داریو لوزانو
تهیه کننده: استبان پاوا
www.thedrum.com