خبر

غذایت را دور نریز

انجمن آژانس‌های تبلیغاتی هند از آژانس‌ FCB خواست که برای فراخوان شرکت در رقابت آدفست یانگ لوتوس آثاری تهیه کند. تم مسابقه «غذا را هدر ندهید» بود.

آژانس FCB برای بیدارکردن وجدان نیروهای خلاق و کمک به ایده‌پردازی آنها، به سراغ تمام آژانس‌های تبلیغاتی پیشرو رفت و دورریزهای غذای آنها را جمع کرد. سپس با همان باقی‌مانده‌های غذا پوسترهای فراخوان شرکت در مسابقه را درست کرد.

آنها حتی پوسترهای اختصاصی با فونت مخصوص آژانس ساختند که مدیران بخش خلاقیت را مستقیما مخاطب قرار می‌داد.

پیوش از تو متشکریم، آژانست به ما در ساختن این آگهی کمک کرد.

این آگهی از غذاهای هدررفته‌ی اوگیلوی (Ogilvy) ساخته شده است. احساس گناه می‌کنید؟ ایده‌تان را -برای جلوگیری از هدررفتن غذاها- بفرستید.

سنتیل از تو متشکریم، آژانست برای ساختن این اگهی به ما کمک کرد.

این آگهی از غذاهای هدررفته در آژانس جی‌دبلیو‌تی (JWT ) ساخته شده است.

سنتیل از تو متشکریم، آژانست برای ساختن این اگهی به ما کمک کرد.

این آگهی از غذاهای هدررفته در آژانس جی‌دبلیو‌تی (JWT ) ساخته شده است.

شما به ما کمک کردید تا این آگهی را بسازیم.

این آگهی از دورریز غذاهای آژانس‌هایی مانند شما درست شده است.

این آگهی‌ها در آژانس FCB هند تهیه شده است.

منبع: www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا