خبر

غرق شدن در فیلم‌ها شما را بر باد می‌دهد

بر کسی پوشیده نیست که زیاده روی در تماشای فیلم و سریال اخیرا به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده و با وجود تولید موج جدیدی از سریال‌های فانتزی و بسیار حماسی، دیگر نمی‌توان به راحتی چشم از آن پوشید. در ادامه شبکه تلویزیونی «CANAL+» در قالب کمپین جدید خود تصمیم گرفت تا بر روی این موضوع تاکید کند: «ممکن است در پایان این قبیل سریال‌ها نوعی احساس یاس و نا امیدی به ما دست دهد.»در نتیجه آژانس تبلیغاتی «BETC» پاریس با همکاری کارگردان موفق و معروف، آنتونی باردو جکت، از شرکت فیلمسازی «پارتیزان»، دست به طراحی و اجرای یک آگهی تبلیغاتی با این مضمون زده اند که وجود یک پایان نا امید کننده برای یک سریال، بیننده را در دریایی از غم و اندوه غرق خواهد کرد.در قالب این کمپین تبلیغاتی شاهد صحنه‌هایی هستیم که در آن‌ها یک زوج جوان عاشق سریال علمی تخیلی «The Secret of Wakany» می‌شوند. فصل به فصل، شور و شوق این زوج افزایش یافته و این روند تا جایی پیش می‌رود که هر دو تقریبا وسواسی می‌شوند. شب‌هایشان به طور کلی قربانی سریال شده و زوج جوان لوگوی سریال را بر روی بازو‌هایشان خالکوبی می‌کنند. آپارتمانشان به موزه سریال تبدیل شده و Wakany بر روی شیوه حرف زدن، خوابیدن و نفس کشیدن آن‌ها تاثیر می‌گذارد. خلاصه این که هر دو به شدت معتاد سریال شده اند. همه چیز خب پیش می‌رود تا این که آخرین قسمت سریال با پایانی غم انگیز آن‌ها را در موجی از غم و اندوه غرق می‌کند.

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا