خبر

فیلم سینمایی جدید کیلین مورفی با آیفون ۱۵ پرو مکس فیلمبرداری شده است

فیلم ۲۸ سال بعد، که دنباله فیلم‌‌های ۲۸ روز بعد  و ۲۸ هفته بعد محسوب می‌‌شود، مراحل فیلمبرداری خود را با آیفون ۱۵ پرو مکس به اتمام رسانده است. کیلین مورفی یکی از بازیگران اصلی فیلم ۲۸ سال بعد است.

اگرچه دوربین‌های دیجیتال با کیفیت سینما و حرفه‌ای اکنون رایج شده‌اند، اما کوچک یا فشرده نیستند. WIRED گزارش داد که فیلم “۲۸ سال بعد” در تابستان با استفاده از چندین آیفون ۱۵ فیلمبرداری شد و این مهیج هالیوودی ۷۵ میلیون دلاری را به بزرگترین فیلم فیلمبرداری شده با استفاده از تلفن‌های هوشمند تا به امروز تبدیل کرد.

عکاسی اصلی «۲۸ سال بعد» در پایان آگوست به پایان رسید، و عوامل فیلم تا به حال این واقعیت را که فیلم بر استفاده از گوشی های هوشمند گرفته شده است را مخفی نگه داشته‌اند و از کارکنان فیلم خواسته شده بود تا یک NDA را امضا کنند تا از افشای این جزئیات جلوگیری شود.

در نظر داشته باشید؛ فیلم ۲۸ روز بعد با دوربین Canon XL-1 با وضوح۴۸۰p ضبط شده‌ است؛ اما آیفون ۱۵ پرو مکس می‌تواند ویدئوها را با قابلیت ProRes تا وضوح ۴k و نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند. امکان ویرایش حرفه‌ای رنگ‌ در ویدئوهای ضبط‌شده با آیفون ۱۵ پرو مکس هم برای تدوینگرها فراهم است. این فیلم در داستان سال آینده اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا