ام بی ای نیوز: تا مرز ۳۰٪ از جانبازان ارتش آمریکا پس از بازگشت به خانه از جنگ، دچار اختلال استرس پس از بروز سانحه (PTSD) می شوند. در همین حال فقط حدود ۴۰٪ از این افراد تاکنون به دنبال دریافت کمک بوده اند. با نامگذاری ماه سپتامبر به عنوان ماه ملی آگاهی از سگ خدماتی، دومین کمپین سالیانه «سلام سگ خدماتی» برندهای تولید کننده غذای سگ زیر مجموعه شرکت مواد عذایی نستله، به نام های Purina و Dog Chow با هدف ادای احترام به سگ های وفادار خدمت کننده به آن ها برگزار شد.به منظور کمک برای افزایش آگاهی درباره این موضوع، Dog Chow با همکاری جانبازان و خانواده هایشان یک ویدئو شامل نامه های مکتوب خطاب به سگ های خدماتی شان را ساخت.از طریق ویدئوی فوق، Dog Chow می خواهد اطمینان پیدا کند که همه جانبازان مبتلا به PTSD یا دیگر چالش ها، فواید مهم استفاده از سگ های خدماتی را می دانند که می توانند زندگی انسان ها را تغییر دهند. Purina و Dog Chow به همکاری با اعضای کنگره در حمایت از قانون جدید فدرال برای تامین بودجه دولت در راستای آموزش سگ های خدماتی برای کمک به جانبازان می پردازند.مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد