ام بی ای نیوز: جی پلاس و نماوا چندی پیش از برندسازی مشارکتی یا Co-Branding خود در قالب کمپین «قهرمانان تماشایی» رونمایی کردند.برندسازی مشارکتی یا Co-Branding در راستای اهداف ویژهای انجام میگیرد. کمپانیهای برتر با بهرهگیری از آخرین دستاوردهای خود برای افزایش قدرت تولید محصولات بهتر، دسترسی بیشتر به کانالهای توزیع و تبلیغات وسیعتر، افزایش مشتری، سودآوری بیشتر و برآوردن خواست مشتریان خود تازهترین امکانات تولیدی را در محصولیواحد بهکار میگیرند. برند جیپلاس و نماوا در توافقی استراتژیک همکاری مشترکی را آغاز کردهاند تا به نحوی هوشمند پاسخگوی تازهترین ذائقه و درخواست ایرانیان باشند. جیپلاس و نماوا برای افزایش آگاهی ایرانیان از هیچ همکاری درخشان دریغ نخواهند کرد. ام بی ای نیوز برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این همکاری گفتگویی با «کیوان شکرانی مدیربرند جی پلاس» و «سپهرعلیخانی مدیرمارکتینگ نماوا» داشته است. این مصاحبه در قالب ویدیوهایی منتشر شده که در ادامه آنها را میبینید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد