ام بی ای نیوز: اینستاگرام در قالب یک اقدام مبتکرانه با هشتگ #MonthofGood الهام بخش کاربران برای با هم بودن، گسترش مهربانی و انجام کار های خوب در ماه رمضان می شود. از کاربران اینستاگرام دعوت می شود تا کار های خوب کوچک و بزرگ خود در طول این ماه را با استفاده از هشتگ #MonthofGood با دیگران به اشتراک بگذارند و دیگران را تشویق به انجام کار های مشابه کنند.به گفته اینستاگرام، کار های خوب می توانند به اندازه تشکر از کادر درمان، ارسال یک کامنت مثبت یا برگزاری یک افطار مجازی برای گرد هم آوردن دوستان و اعضای خانواده از سرتاسر جهان ساده باشند. در طول این ماه، چنین اقدام نوآورانه ای به طور برجسته به معرفی و نمایش آن دسته از تولید کنندگان محتوا از همه جای دنیا می پردازد که لحظات مهمانی های ماه رمضان خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت. با هدف کمک به کاربران، اینستاگرام به افکت دوربین چراغ واقعیت افزوده رمضان خود در قالب استوری باز گشته که حاوی یک سری نماد های مرتبط با ماه مبارک است. این افکت شامل پیام های تبریکی به زبان های انگلیسی، عربی، اندونزیایی، ترکی و فارسی نیز می شود.با وجود تفاوت های ماه رمضان امسال با ماه های رمضان سال های گذشته، رمضان همچنان به عنوان موسمی برای سخاوت، نیکوکاری، تفکر معنوی و برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده جایگاه خود را حفظ خواهد کرد، حتی اگر امکان حضور فیزیکی در کنار یکدیگر وجود نداشته باشد. اینستاگرام همچنین افزود که فقط در سال گذشته ۱۶ میلیون مرتبه از کلمه «رمضان» در این پلتفرم استفاده شده است.به طور جداگانه، اینستاگرام گام هایی را در مسیر نمایش حمایت خود از کسب و کار های کوچک، حفظ سلامت کاربران و آگاه نگاه داشتن آن ها در دوران شیوع کووید-۱۹ برداشته است. به تازگی، اینستاگرام به کسب و کار های کوچک اجازه داد تا یک کارت هدیه جدید، استیکر های سفارش غذا و تلاش برای جذب حمایت های مالی را در استوری ها و پروفایل های خود با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران با دیدن کارت هدیه یا سفارش های غذا، می توانند برای خرید بر روی آن ها ضربه بزنند. افراد سرمایه گذار با ارجاع به سوی فیسبوک با سرمایه گذار شخصی صاحبان کسب و کار یا حامیان آن ها ارتباط برقرار می کنند.اخیرا، استفاده از خدمات کارت های هدیه برای تحویل غذا فقط در ایالات متحده آمریکا و کانادا ممکن بوده است اما در هفته های آتی این خدمات در سرتاسر جهان در دسترس خواهند بود. اینستاگرام در قالب یک پست در وبلاگ خود اعلام کرد که سرمایه گذاران نیز به زودی به این شبکه اجتماعی خواهند آمد. علاوه بر این، برچسب «در خانه بمانید» اینستاگرام به آن دسته از افرادی کمک می کند که روش های مختلف برقراری ارتباط با دیگران را در عین رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی تمرین می کنند. در ادامه اینستاگرام اکانت های نظریه پردازان در مورد کووید-۱۹ را حذف کرده است مگر این که به وسیله یک سازمان بهداشتی معتبر ارائه شده باشند.mbanews.ir- مرضیه فروتنwww.marketing-interactive.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد