برند سوئدی آیکیا در قالب تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود به خوبی این حقیقت را به تصویر میکشد که ساکنان خانههای کوچک و نقلی چگونه میتوانند از محصولات برند برای استفاده بهینه از فضای موجود استفاده کنند.
افزایش نرخ اجاره خانه در کانادا افراد را وا میدارد تا به زندگی در فضاهای کوچک تر روی بیاورند. به همین دلیل، همزمان با افتتاح شعبه جدید آیکیا در کانادا، این برند تصمیم گرفت به همه مردم نشان دهد که محصولاتش تا چه حد در زمینه استفاده بهینه از فضای خانه به کار خواهند آمد.
به این ترتیب، همکاری با آژانس تبلیغاتی «Rethink»، خانههای واقعی را به ویترینی برای زندگی به سبک آیکیا و پوسترهایی گیرا و موثر تبدیل کرد. رهگذران تنها با یک نگاه به ویترین فروشگاه میتوانند متوجه شوند که محصولات برند، زندگی در فضاهای کوچک را تا چه حد برای آنها ساده خواهند کرد.
www.adforum.com