خبر

مرد خیارشوری ابزار تبلیغاتی جدید هاینز

هاینز در قالب کمپین جدید خود، محصول آژانس تبلیغاتی «TBWA\Sydney + Eleven»، ضمن ارسال یک مرد خیارشوری و تبلیغ سس کچاپ جدیدش با طعم خیارشور، بزرگ ترین جشنواره گوجه فرنگی در جهان را راه اندازی کرد.

لحظه تماشای مرد خیارشوری در خیابان از لحاظ بصری ساده و در عین حال به یاد ماندنی است.

پیش از این، یک کمپین جذاب در رسانه‌های اجتماعی با صد‌ها متقاضی برای رقابت راه اندازی شد. در نهایت یکی از برندگان خوش شانس مسابقه لباس سفارشی خیارشوری را پوشید و برای شرکت در جشنواره به اسپانیا سفر کرد.

به گفته «آندریا پین»، مدیر بازاریابی در شعبه استرالیا و نیوزلند «کرفت هاینز»، جهت عرضه طعم جدید و لذیذ سس کچاپ هاینز، روسای شرکت تصمیم گرفتند تا از عشق غیر منطقی استرالیایی‌ها به ترشی و سس کچاپ، بهره ببرند.

هاینز بیش از ۱۵۰ سال است که نشان داده علاقه زیادی به ترشی دارد تا حدی که بنیانگذار آن، هنری جی هاینز، لقب «شاه ترشی» را مدت‌ها یدک می‌کشید.

www.campaignbrief.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا