خبر

مروری بر فعالیت‌های دیجیتال نسکوئیک

ام بی ای نیوز:AdOne چندی ست سکان فعالیت‌های دیجیتال و صفحه اینستاگرامی نسکوئیک را در دست گرفته است.این شرکت فعالیت‌های مختلفی را برای این بخش از تبلیغات نسکوئیک برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.مه‌کامه مدرسی از شرکت AdOne درباره فعالیت‌های دیجیتال نسکوئیک گفت: نسکوئیک محصول مغذی است که مناسب گروه سنی۶تا ۱۵است که توسط شرکت نستله تولید و روانه بازار می‌شود. استراتژی فعالیت‌های تبلیغاتی نسکوئیک با توجه به محدودیت‌های ارتباطی این برند، تمرکز بر فعالیت‌های BTL و دیجیتال است.مدرسی در ادامه افزود: این تیم برای تعامل بیشتر با مخاطبان و افزایش میزان موفقیت فعالیت‌های این برند، تحقیقاتی را انجام داده‌اند که با دغدغه و نگرش‌های مخاطبین (مادرانی که فرزندان آن مصرف کننده محصول هستند) آشنا شوند. بر اساس نتیجه تحقیقات تصمیم گرفته شد که روی موضوعات آموزشی و پرورش خلاقیت کودکان تمرکز داشته باشیم. در ادامه از فصل تابستان استفاده نمودیم تا مخاطبان را ترغیب به بازی‌های بیرون از خانه با کودکانشان کنیم. تمام تلاش گروه براین بود که اوقات خوشی را برای کودکان فراهم کرده و باعث شکوفا شدن خلاقیت آن‌ها شود. بازی‌های بیرون از خانه یکی از بهترین راهکارهای شکوفا شدن خلاقیت کودکان است. در شکل گیری خلاقیت، مادران همیشه نقش اساسی را داشته اند اما در این بین به نقش پدران کمتر توجه شده بود که استراتژی ما بر این شد که به نقش پدران در کنار مادران بیشتر بپردازیم.براین اساس در تلاش بودیم، اعلام کنیم گروه مخاطبان دوم نسکوئیک علاوه بر مادران، پدران نیز هستند. باتوجه به موضوع؛ بازی‌های طراحی کردیم که پدران نیز در آن‌ها حضور داشته باشند. در راستای این ایده تیم نسکوئیک ایونتی را با هدف بازگشت به مدرسه اجرایی کرد. به منظور افزایش درگیری بیشتر مخاطبان با ایده‌ی اجرا شده به تیم نسکوئیک پیشنهاد شد که در این ایونت از یک سلبریتی معروف که خود نیز پدر است، استفاده شود. پژمان بازغی بهترین گزینه برای حضور در این ایونت بود چرا که گرداننده یکی از مهم ترین برنامه های صدا و سیما با عنوان کودک شو بود و با هدف برند همسو بود. ضمن اینکه بیشترین ارتباط را با برند نیز دارا بود. با استفاده از محتوای تولید شده و حضور بازغی توانستیم نتایج خوبی را از این پروژه دریافت نماییم که در کنار وصل کردن فعالیت های Offline  و Online توانستیم میزان استقبال و مشارکت مخاطبین را درهر دو نقطه به حداکثر برسانیم. لازم به ذکر است که ایده درگیری پدران با کمپین همچنان ادامه دارد و مخاطبان در آینده فعالیت‌های جالبی را با همین موضوع مشاهده خواهند کرد. با اجرای این کار نشان دادیم پدران و مادران نقش به سزایی در رشد خلاقیت فرزندان خود دارند و نیاز به توجه بیشتری در این خصوص وجود دارد و در شکوفایی خلاقیت نقش به سزایی را اعمال می کنند. 

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا