کمپین نبلیغاتی «هیچ چیز غیر ممکن نیست» آدیداس، محصول آژانس تبلیغاتی «ماتریکس»، همواره به نوعی ستون این برند به شمار رفته و ثابت میکند که تلاش و پشتکار چگونه میتواند هر مانعی را از سر راه بردارد. حالا کمپین تبلیغاتی جدید آدیداس این پیام را به حد افراط رسانده و نه تنها انتظارات ورزشی بلکه ریشه دار ترین سنتهای دنیای فوتبال را به چالش میکشد. در ادامه بعضی از سمبلیک ترین فوتبالیستها را با پیراهنهایی میبینیم که هرگز آنها را تن نکرده اند. در واقع با این اتفاق سعی بر آن بوده تا به ایده عبور از مرزها و به چالش کشیدن غیر ممکنها اشاره شود.
در ویدئوی تبلیغاتی جدید آدیداس لیونل مسی را با پیراهن تیم ملی برزیل و کریستیانو رونالدو را با پیراهن تیم ملی آرژانتین میبینیم. این تصاویر قوانین و رسوم قدیمی را نقض کرده و در عین حال که قوی ترین باورها را در دنیای ورزش به چالش میکشد، روح کمپین را منعکس خواهد کرد: در ورزش نیز مانند زندگی واقعی موانعی خیالی وجود داشته و به عبارت دیگر محدودیتها از افکار ما ناشی میشوند.
www.bestadsontv.com