خبر

مسی و اشاره به اهمیت خانواده در آگهی تبلیغاتی آدیداس

آدیداس تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود را به معرفی مجموعه لباس‌های «Essentials» اختصاص داده که همان طور که از نامش بر می‌آید، برای داشتن یک زندگی روزمره راحت و آرام لازم و ضروری است.

در ادامه برای اولین بار در طول تاریخ، لیونل مسی، همراه با همسرش، آنتونلا روکوزو، با آدیداس همراه شده و از اهمیت نهادی ارزشمند به نام خانواده می‌گویند.

این مجموعه لباس جدید آدیداس، بافتی نرم از جنس پنبه داشته و برای همه نسل‌ها طراحی شده است. هدف از طراحی و راه اندازی خط تولید مجموعه لباس «Essentials» تجسم احساس راحتی و امنیت در کنار دیگر اعضای خانواده خواهد بود.

 

اولین حضور روکوزو در کمپین تبلیغاتی آدیداس، نشانه استقبال رسمی او از این برند بزرگ است. در پاسخ به پرسشی درباره معنا و مفهوم پیوستن به این کمپین، او از هیجان زیاد حضور در کمپین جدید «Adidas Sportwear» می‌گوید. به گفته روکوزو، آدیداس همواره نقش مهمی در زندگی حرفه ای و خانوادگی لئو ایفا کرده است.

از آنجا که او برای نهاد خانواده اهمیت زیادی قائل است، انتخاب مجموعه لباس «Essentials» برای برگزاری جشن ورود به خانواده آدیداس، درست به نظر می‎‌رسد.

مسی در ادامه گفت: «من با آنتونلا و البته با آدیداس بزرگ شده‌ام، بنابراین از نظر من این اتفاق جالب و حتی باورنکردنی است که حالا دیگر دو بخش مهم از زندگی من می‌توانند کنار هم قرار گیرند.»

اساسا کمپین فوق آنتونلا را در کنار کسی به تصویر می‌کشد که صرف نظر از شهرتش به عنوان یک فوتبالیست بزرگ و موفق، همسری تمام عیار است. در نهایت کمپین جدید آدیداس لحظه زیبای پیوند خانوادگی بین یک زوج سمبلیک را مجسم می‌کند.

در همه تصاویر این کمپین، مدام مسی و روکوزو را در محیط آرام خانه و مشغول شوخی، مزاح و گذراندن اوقاتی خوب و شاد با یکدیگر می‌بینیم.

استفاده از جلوه‌های بصری در این کمپین نیز حکایت از پیوند عمیق میان آن دو داشته و به نمایش هر چه بهتر شلوار‌ها، ژاکت‌ها، جوراب‌ها و تی شرت‌های راحت مجموعه لباس «Essentials» آدیداس کمک می‌کند.

از لحاظ زیبایی شناسی مینیمالیستی نیز ترکیب رنگ‌های جسورانه با رنگ‌های خنثی و ساده ای نظیر خاکستری یا مشکی ترکیبی از کاربری و زیبایی را ارائه می‌دهد.

مجموعه لباس جدید آدیداس برای همه فصول مناسب بوده و می‌تواند در کمد لباس نسل‌های مختلف جایگاه خاص و ثابتی پیدا کند.

البته مسی در گذشته نیز با آدیداس به تنهایی همکاری داشته و به عنوان مثال در ماه اکتبر با مشارکت رپر و خواننده معروف اهل آمریکای لاتین، تلاش کرد تا پیوند و اتحادی محکم میان دنیای موسیقی و دنیای فوتبال به وجود آورد.

 

www.designrush.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا