جذب هندیها به سوی برگر کریسپی مک دونالد و دور کردن آنها از غذاهای محلی اشان تنها در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که به یاد داشته باشیم مردم این کشور با چشمهایشان از دیدن غذا لذت نبرده بلکه با گوشهایشان صدای غذا را شنیده و بابت آن شاد میشوند.
غذای هندی بدون لقمه ای ترد و برشته ناقص به نظر میرسد. انگار همیشه باید سمبوسه یا یک پیراشکی ترد باشد تا بتوان بشقاب پیش رو را بشقاب غذا نامید.
در آگهی تبلیغاتی جدید مک دونالد شخصیت اصلی داستان را در حال گاز زدن یک برگر مرغ خوش طعم و کریسپی میبینیم. در ادامه همزمان با شنیده شدن صدای گاز زدن این برگر پر سر و صدا، برادر فضانورد او و مافوقش مشتاقانه از فضا به زمین میآیند تا لذت خوردن برگر جدید مک دونالد را تجربه کنند. آژانس تبلیغاتی «گروه دی دی بی مودرا» پروژه فوق را با موفقیت طراحی و اجرا کرد.