خبر

مکدونالد؛ با این برگر بی صدا می شوید

با درک این موضوع که یک برگر خوشمزه جلوی هر گونه مقاومت از سوی شما را می گیرد و می تواند حتی فرصت حرف زدن را نیز به شما ندهد، مک دونالد از طریق راه اندازی کمپین “مات و مبهوت و بی صدا” (Speechless) به مردم برگر های “Quarter Pounder” جدید ۱۰۰% گوشت گاو خود را معرفی می کند. با الهام از این ایده که کلمات قادر به توصیف لذت ناب، احساس و طعم یک همبرگر داغ و آبدار نیستند، اقدام خلاقانه “Speechless” از افراد مشهور و فناوری مدرن برای شرح لذت خوردن برگر های تازه جدید مک دونالد بهره می برد.
با مدیریت آژانس خلاقیت “We Are Unlimited” و همکاری نزدیک آژانس های بازاریابی “The Marketing Store”، “Burrell”، “Alma”، “IW”، “Resolution” و “OMD”، کمپین یکپارچه و کامل “Speechless” در حوزه های رسانه ها، ویدیو های آنلاین، رادیو، فضای باز، رسانه های اجتماعی و دنیای دیجیتال راه اندازی می شود. کمپین فوق تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی اجرا خواهد شد.

چارلز بارکلی (بسکتبالیست آمریکایی)، گابریل یونیون (بازیگر آمریکایی) و جان گودمن (بازیگر آمریکایی) جهت توصیف واکنش های مشتریان نسبت به طعم برگر های داغ تر و آبدار تر مک دونالدز به کمک “We Are Unlimited” می آیند. علاوه بر این، لوئیس فونزی (خواننده و ترانه سرا) به زبان اسپانیولی فقط به توضیح میزان خوب بودن Quarter Pounder مک دونالد در آگهی های تبلیغاتی برای بازار این کشور می پردازد.
کمپین تبلیغاتی “Speechless” یوتیوب ضمن به تصویر کشیدن چارلز بارکلی، گابریل یونیون و جان گودمن، از قابلیت ویدیو های زیرنویس دار یوتیوب به شکلی بهره می برد که هیچ برندی قبلا این کار را انجام نداده است.
محتوای کم “Speechless” با نمایش تصاویری از چارلز، گابریل و جان در اینستاگرام، اسنپ چت و فیسبوک عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا