ام بی ای نیوز: مثل بسیاری از برند های فعال در صنعت خودور، اینفینیتی نیز قصد دارد در شهر شنژن چین یک نمایشگاه خودرو را راه اندازی کند اما این بار برند رویای آن را در سر می پروراند که چیزی فراتر از یک فضای ساده برای نمایش محصولاتش را خلق کند. اینفینیتی می خواست که نمایشگاه فوق به مرکزی برای نمایش سیستم های خرده فروشی هوشمند تبدیل شود و امکان انجام یک تحقیق تجربی را برای مشتری به وجود آورد. این مرکز موقتی که در فاصله بین ماه های اکتبر تا دسامبر سال گذشته فعال بود، از فناوری «خرده فروشی جدید» و داده های اطلاعاتی کلان برای توسعه ارتباطات موثر با مشتریان بهره می برد. این اقدام باید جذاب و همه جانبه می بود و در نهایت ارجحیت برند نسبت به دیگران و میزان فروش را افزایش می داد.اجراآژانس تجربه برند «پیکو» وارد پروژه شد و با فعال سازی امکان تعامل و استفاده از فناوری مدرن در کانون این مرکز، کار خود را شروع کرد. بعد از ورود، اولین بازدید افراد از مرکز فوق با دعوت قبل از رویداد، برگزاری نمایشگاه در محل و ارائه خدمات پس از فروش با استفاده از پیشنهادات مقام مدیریت رویداد پیکو همراه می شد.در مناطق تعاملی این مرکز، امکان کسب تجارب واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی فراهم شد. در حالی بازدید کنندگان می توانستند از طریق تبلت ها و مدل های مختلف با فناوری واقعیت افزوده ارتباط برقرار کنند که به یاری فناوری فوق و همچنین فناوری واقعیت ترکیبی، فرصت کاوش و جستجو در میان جزئیات اضافی برند نیز به وجود می آمد. در جای دیگر، صفحه نمایش های لمسی و پروژکتوری مرتبط، با عناصر صوتی و تصویری غنی، ضمن تاکید بر روی ویژگی های خاص یک محصول، به عنوان ابزاری برای کسب یک تجربه تعاملی نیز عرضه می شوند. تجهیزات خاص این مرکز فرصت انجام تست درایو و استفاده از خدمات پس از فروش تحویل در محل به مشتری (پیک آپ) را فراهم می کردند.فناوری تشخیص چهره نیز بخش بزرگی از خدمات این مرکز به شمار می رفت. برای ایجاد امکان استفاده از این فناوری، منابع یکپارچه و متحد پیکو از سوی کلیه طرفین موفق به خلق یک زنجیره کامل از داده های اطلاعاتی برای مشتری شدند. یک سیستم خاص با اسکن چهره های بازدید کنندگان طبق اطلاعات ورودی، داده های اطلاعاتی را به یک پایگاه منتقل می کرد. سپس ارسال سوابق مربوط به رفتار مصرف قبلی مشتری به فروشندگان، امکان تنظیم نوع خدمات با نیازهای شخصی را به وجود می آورد. سایر اطلاعات نظیر اسامی مشتریان، محصولات مورد علاقه، مناطق مورد بازدید قرار گرفته، مدت زمان سپری شده و حتی مدت زمان تخمینی برای تکمیل فرایند فروش، جهت تسهیل روند فروش و اقدامات آتی، جمع آوری و وارد مجموعه داده های کلان می شدند.نتایجدر نتیجه، به این سیستم و پایگاه داده های دیجیتال سرانجام به عنوان یک ویژگی خاص در همه نمایشگاه های اینفینیتی در چین نگاه خواهد شد. بر اساس سوابق رفتاری گذشته، کارمندان نمایشگاه فورا با توجه به اولویت های بازدید کنندگان، خدمات شخصی تری را نسبت به قبل به آن ها پیشنهاد خواهند داد.با گذشت دو ماه از فعالیت چنین نمایشگاه هایی، میزان فروش به چهار برابر حجم قابل انتظار رسید و ۱۵ هزار نفر از تجهیزات مدرن اینفینیتی بازدید کردند که باعث شد تا این رقم از تعداد مشتریان هدف فراتر رود. در ادامه ۸۰ نماینده رسانه دیگر نیز از این مرکز دیدن کردند.mbanews.ir- مرضیه فروتنwww.campaignasia.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد