نشست تخصصی صنایع غذایی: محصول جدید، از خلق تا موفقیت توسط ام بی ای نیوز برگزار شد. در این نشست بیش از 130 نماینده از صنایع غذایی کشور حضور داشتند. برای این نشست دو ارائه و یک پنل برگزاری شده بود. ارائه اول با موضوع «محصول جدید؛ برند فعلی یا برند جدید؟!» توسط دکتر بابک کاظمی مدیرمدرسه بازاریابی آو و عضو هیات مدیره آژانس 1001 برندینگ انجام شد. ارائه دوم در این نشست با موضوع: «تست محصول، کلید موفقیت محصول جدید در بازار» توسط کامیار امامی مدیرعامل emrc،دکتر سعید نبویان دکتر سعید نبویان مشاور ارشد پژوهش های کیفی emrc و نرگس صادقی مدیر بازاریابی و توسعه فروش emrc اجرایی شد. در این نشست پنل «محصول جدید، از خلق تا موفقیت» با مدیریت امید هاشم پور مدیرعامل آژانس 1001 برندینگ و با حضورحمید رضا حامی مدیرمارکتینگ گروه صنعتی مینو، افسانه جوانشاه افسانه جوانشاه مدیرمارکتینگ شرکت طبیعت سبز پارس کهن (برند هایلی)، حمید رضا هنرمند مدیر محصول شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه برگزار شد. همچنین در این نشست شرکتهای گروه dnaunion (آژانس خانه مدیا، آژانس emrc، آژانس ادوان، آژانس 1001 برندینگ، آژانس ارتباط تصویراشاره، مدرسه بازاریابی آو،آژانس فورمایند، آژانس ماگنولیا)خدمات خود را به مهمانان نشست معرفی کرده و به سئوالات آنها در زمینه تبلیغات، تبلیغات و تحقیقات بازار پاسخ دادند. گزارش ویدیوی این نشست در ادامه آمده است.