در بازه زمانی خرداد و تیرماه ۱۴۰۰، بیش از ۲۲۰ سازه محیطی در شهر تهران به تبلیغات نوشیدنیها اختصاص داشته است. در این دو ماه فضای تبلیغات اکران شده در این سازه ها حدود ۸,۵۰۰ متر مربع بوده و ارزش تعرفهای آن ها بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است. در ادامه اطلاعات جامعتری از گزارش بررسی تبلیغات محیطی شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در خرداد و تیر ماه ۱۴۰۰ میخوانید.در این گزارش آمده: در بازه زمانی اشاره شده ۱۶ برند از رسته محصولی نوشیدنیها در سازههای محیطی شهر تهران به نمایش درآمدهاند، به طوری که ۷۵ درصد از فعالیت تبلیغاتی این رسته به نوشیدنیهای سرد و ۲۵ درصد به نوشیدنیهای گرم اختصاص داشته است. در این بازه زمانی ۵ محصول چای، نوشابه، ماءالشعیر، آبمیوه و نوشیدنیهای سرد تبلیغات محیطی داشته اند. همچنین بیشترین فضای تبلیغاتی توسط ماءالشعیر با بیش از ۳۵ درصد از کل فضای تبلیغاتی و پس از آن چای با ۲۵ درصد ازاین فضا احاطه شده است.طبق اطلاعات بدست آمده از پلتفرم اُهم در بین نوشیدنیهای گرم، ۴ برند در این بازه زمانی تبلیغات داشتهاند که چای دبش و چای نهال ب روی هم رفته ۹۵ درصد فعالیت تبلیغاتی را به خود اختصاص داده اند. چای دبش در این بازه زمانی کمپینهای متفاوتی را در بیش از ۵۰ سازه اکران کرده که به معرفی محصولات خود با پیامهای زیر پرداخته است:معرفی چای کیسهای با طعمهای مختلف با پیام "کیسهای اما دم کردنی"معرفی چای سیاه کیسهای به همراه زنجبیلبرندینگ چای دبش با پیام "چای را دبش بنوشید"لازم به ذکر است اطلاعات این گزارش برگرفته از پلتفرم ΩHM (اُهم) است که چندی پیش توسط گروه dnaunion به بهره برداری رسیده است. این پلتفرم در زمینه سنجش اثربخشی تبلیغات محیطی اطلاعات دقیقی در اختیار کسب وکارها میگذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در ارتباط باشید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد