پژوهش

نگاهی به بازار آرد در زمستان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳: صعود و نزول برندها

براساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت emrc در این پست نگاهی به وضعیت بازار آرد در زمستان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ خواهیم داشت. براساس این داده‌ها محبوب ترین برندها در زمستان ۱۴۰۲؛ زرماکارون، رشد، گلستان و زمستان ۱۴۰۳؛ رشد، گلها، زرماکارون بوده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که بازار آرد در سالهای اخیر دچار تغییراتی شده و با اینکه برند زرماکارون در زمستان ۱۴۰۲ صدرنشین بوده، در زمستان ۱۴۰۳ با ۴۶٪ افت جایگاهش را، به رشد و گلها واگذار کرده است. در مقابل، رشد با ۲۴٪ و گلها با ۹٪ رشد، حالا در صدر هستند. همچنین در بازار آرد پرفروش‌ترین نوع محصول؛ آرد و آرد سوخاری بوده است.از نکات قابل توجه این گزارش ۱۲ برابر بودن حجم مصرفی آرد در هر دو دوره، نسبت به سایر محصولات است.
علاوه بر این موارد گزارش نشان می‌دهد، محصول آرد ۳۰٪ رشد قیمتی از زمستان ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ را داشته است، بدین معنا که متوسط نرخ هزینه مصرف کننده از ۳۷ هزار تومان به ۴۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. همچنین ۵۶٪ کاهش در حجم مصرف محصولات فله – نشان می‌دهد که مشتری‌ها به سمت محصولات برنددار حرکت کردن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا