خبر

نگاهی به کمپین "قدرت نهان قهرمان" جی پلاس

چندی ست جی پلاس با تمرکز بر محصول لباسشویی، کمپینی ۳۶۰ درجه را با شعار «قدرت نهان قهرمان» اجرا کرده است. با میترا مهاجری مدیر محصول لباسشویی جی پلاس به گفتگو نشسته‌ایم تا با نگاهی دقیق‌تر به بررسی این کمپین بپردازیم.برای مشاهده ویدیوی کامل این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا