در قالب یک پروژه سرمایه گذاری پیشگامانه در حوزه اسپانسری ورزشی، نیسان خاورمیانه همکاری با تیم منچسترسیتی را به سطح بی سابقه ای رسانده و حالا یک کمپین تبلیغاتی جدید هیجان انگیز موسوم به «لیگ نیسان» را راه انداخته است.کمپین فوق قابلیتهای خودروی شاخص برند را به تصویر کشیده و بر روی ویژگیهای خاص آن تاکید میکند.ترکیب شوخی و هیجان، ستارههای بزرگ تیم منچسترسیتی به نامهای ژرمی دوکو، کایل واکر و برناردو سیلوا را در حال بازی در زمین تمرین نشان میدهد. آنها لحظه ای ازبازی غافل گردیده و جذب راحتی و گیرایی مقاومت ناپذیر پاترول میشوند.هدف از راه اندازی این کمپین طراحی داستانی بود که در عین حال به ارزش بالای نیسان به عنوان برندی بی نظیر اذعان میکند. از سناریوهای جذاب گرفته تا قالبهای محتوای نوآورانه، همه عناصر برای جذب مخاطبان و تعیین معیار جدیدی برای تبلیغات اسپانسری ردیف شده اند. چنین حرکت مبتکرانه ای ضمن وفاداری به شعار نیسان یا همان «نقض شرایط عادی»، حکایت از تعهد این برند به برتری و نوآوری در همه مراکز و شعب فروش دارد.
www.adsoftheworld.com