گروه صنعتی بهشهر با هدف افزایش حضور در شهرستان های استراتژیک خود، کمپین محیطی را با همراهی آژانس ادوان در این شهرها اجرایی کرده است.
سیمین ولیخانی، از آژانس تبلیغاتی ادوان، دربارۀ کمپین محیطی گروه صنعتی بهشهر گفت: «گروه صنعتی بهشهر چندی پیش کمپین محیطی را در شهرهای کرج، مازندران، گیلان، بندرعباس، قم، تبریز، کرمان و مشهد با همراهی و مشاورۀ ادوان اجرایی کرد. این کمپین با هدف افزایش آگاهی مخاطبان از افزایش حضور محصولات گروه صنعتی بهشهر در شهرهای مذکور بود. همچنین، این کمپین با طرح تبلیغاتی روغن پختوپز لادن شروع شد. طرح تبلیغاتی موردنظر با کمک نرمافزار اُهم روی سازه هایی قرار گرفت که بیشترین بازدید شهری را داشتند. ما در کمپین محیطی گروه صنعتی بهشهر، با استفاده از ابزار اُهم، رسانههای محیطیای را که برای بهرهبرداری برند، بیشترین گروه مخاطبان هدف برند را پوشش می دادند، شناسایی و از آنها استفاده کردیم. با اجرای این شیوه، عادات رسانهای گروه مخاطب برند شناسایی، و برند پس از ارسال پیام خود، با بازخوردهای مثبتی روبهرو شد.» همزمان با آن طرح تبلیغاتی کنسرو تن ماهی لادن که چندی از رونمایی آن میگذرد، اکران شد. پس از این مرحله، طرح تبلیغاتی روغن بهار همراستا با یلدا، با شعار «یلداتون بهاری» منتشر شد. این مرحله در شهرهای شمالی کشور اجرایی شد.