خبر

هویت سازمانی گروه dnaunion ​بازآفرینی شد

ام بی ای نیوز: گروه dnaunionطی مراسمی در اردیبهشت ۱۴۰۰ از بازآفرینی هویت سازمانی (corporate Identity) خود رونمایی کرد.  هویت سازمانی اولیه گروه در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار تهیه و تدوین شد و از آنجایی که بازآفرینی هر برند از مهمترین ویژگیهای پویایی برندها مطرح است، این دغدغه همواره برای این برند وجود داشته است که بتواند با به روز رسانی و تکمیل هویت سازمانی خود، خود را به عنوان برندی پویا و به نام در صنعت مارکتینگ مطرح نماید و این بازآفرینی برند، یکی از بزرگترین تغییرات در هویت سازمانی است که dnaunionاز زمان تاسیس تاکنون تجربه کرده است. گروه dnaunionمجموعه‌‌ایی از شرکت‌ها با dna کاری مشترک و با رویکردی بین‌المللی است که «خدمات یکپارچه‌ بازاریابی» ارائه می‌دهد و هدفش ایجاد مزیت‌های رقابتی در فضای کسب و کار ایران است.هویت جدید با همراهی تیم روابط عمومی گروه  dnaunionو آژانس ۱۰۰۱ برندینگ طراحی و اجرا شده‌ است. در هویت جدید لوگو گروه نیز تغییراتی داشته است. هویتی که به خوبی داستان برند dnaunionرا به مخاطبان منتقل می‌کند. داستانی که شروع آن به زمانی باز می‌گردد که بنیانگذاران و مدیران ارشد گروه به این باور رسیدند که مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازاریابی نقش کلیدی در ماندگاری و تصاحب سهم بیشتر برندها در بازار ایفا می‌کنند.dnaunionهویت جدید خود را در قالب دو کتابچه در اختیار اعضای خود قرار داده و از این پس همراهان این گروه، dnaunionرا با این هویت مشاهده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا