خبر

وبینار روز معلم به نفع انجمن اتیسم

ام بی ای نیوز: وبینار بزرگ آموزشی اساتید کاروکسب و کارآفرینان به نفع انجمن اتیسم ایران، به میزبانی شرکت TMBA  و با همکاری آموزشگاه بازارسازان و انجمن اتیسم ایران در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد.اساتید برجسته دانشگاه و بازار در این رویداد مجازی ۵ ساعته که همزمان با بزرگداشت روز معلم و با حضور جمعی از مدیران و فعالین صنایع مختلف برگزار شد، به مباحث گوناگون آموزشی پرداختند؛ که از آن جمله می‌توان به مبحث مسئولیت اجتماعی و پویش آگاهی‌بخشی در انجمن اتیسم ایران، نقش داستان‌سرایی و قصه‌گویی در کاروکسب و آموزه‌های مشاهیر، کاربرد کایزن در توسعه فردی، ابعاد توسعه برند شخصی و ژئومارکتینگ اشاره کرد.این وبینار شامل ۴ بخش بود. در ابتدای مراسم پرویز درگی بعنوان رئیس انجمن مدیریت کسب‌و‌کار ایران و مدیرعامل شرکت tmba، ضمن خوشامدگویی از اساتید و معلّمین بلندمرتبه قدردانی کردند. پرویز درگی، معلم بازاریابی میزبانی بخش آغازین و بخش دوم این رویداد را به عهده داشتند و بصورت زنده با مهمانان خود، سرکارخانم سعیده صالح غفاری(مدیرعامل محترم انجمن اتیسم ایران)، دکتر ابراهیم محجوب(نویسنده و استاد دانشگاه)، آقای دکتر حسین وظیفه دوست(رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران)، آقای مهندس ناصر مرزبانی(از مدیران ارشد شرکتهای صنعتی)، جناب آقای محمد پیام بهرام پور(سخنران، مدرس و بنیانگذار هلدینگ آموزشی بیشتر از یک نفر)، و جناب آقای علیرضا اصفهانی(موسس مجموعه ورزشی فرهنگی حس خوب زندگی) به گفتگو نشستند و تجارب ارزنده خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.سرکارخانم سعیده صالح غفاری بعنوان مدیرعامل انجمن اتیسم ایران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این رویداد که به نفع انجمن اتیسم برگزار شد، ضمن بیان تاریخچه مختصری از انجمن با رویکرد فعالیتی اجتماعی، در ادامه به معرفی شبکه دوستدار اتیسم پرداختند و از مخاطبان خواستند تا به شیوه‌های مختلف با این انجمن همکاری کنند. لازم به ذکر است کلیه عواید این مراسم مستقیما به حساب انجمن اتیسم ایران واریز شد. میزبانی از پروفسور مایکل آر.سولومون(استاد بازاریابیِ دانشگاه سنت جوزف در شهر فیلادلفیای آمریکا و نویسنده کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن) و گفتگوی اختصاصی او با بخش بین‌الملل شرکت tmba از جمله بخشهای قابل توجه این رویداد بود. پرفسور سولومون که کتاب تحسین شده او «رفتار مصرف‌کننده» توسط انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده است، در این ویدیو ضمن تاکید بر اهمیت رفتار مصرف‌کننده، اشاره می‌کند که درک مصرف‌کننده‌ها در دوران همه‌گیری کرونا اهمیت بی‌سابقه‌ای پیدا کرده است. به گفته او، همزمان که وارد دوران به اصطلاح «شرایط معمولِ جدید یا New-Normal» می‌شویم، این سوال پیش می آید که رفتار مصرف‌کننده‌ها در این شرایط معمول جدید چطور خواهد شد؟ به باور سولومون، شرایط معمول جدید ما را مجاب میکند که برخی از فرضیات اساسی‌ که درخصوص مشتری هایمان وجود دارد را بازبینی کنیم.در بخش سوم وبینار، خانم دکتر سارا میرزایی(مدرس و مشاور برندینگ و تبلیغات) میزبان دیگر اساتید و کارآفرینان بودند. آقای دکتر محمدمهدی رضوانی(مدرس و مشاور در حوزه ژئومارکتینگ) با مبحثی تازه‌ی ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) مهمان نخست این بخش از رویداد بودند. به گفته ایشان، آنچه ژئومارکتینگ را از سایر متدهای بازاریابی متمایز می‎کند در گام اول دستیابی به اشراف جامع اطلاعاتی بر بستر نقشه های هوشمند است که در گام دوم با تلفیق و ترکیب پارامترهای مختلف بازار بازاریابی با احتساب وزن تاثیر آنها ملزومات اتخاذ پربازده‌ترین تصمیمات در حوزه کاروکسب را فراهم می‌کند. خانم دکتر آذر صائمیان(رئیس هیات مدیره انجمن های علمی فناوری و مدرس رفتار سازمانی) در بخش بعدی این برنامه ضمن بیان خاطراتی شیرین از مرحوم دکتر نیازمند، پایه‌گذار سازمان مدیریت صنعتی ایران به مفهوم برندسازی شخصی پرداختند. آقای مهندس علی ابراهیمی(مدیرعامل صنایع شیمیایی کرمان زمین) نیز ضمن پاسداشت مقام معلم و بیان خاطراتی از حضور آقای پرویز درگی بعنوان مشاور و راهبر صنایع شیمیایی کرمان‌زمین، تجربیات ارزشمند خود در عرصه کارآفرینی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دادند. خانم دکتر مژده قنبری (مشاور مدیریت بین المللی cmc) نیز مهمان پایانی این بخش بودند. بخش چهارم وبینار را خانم دکتر هنگامه عسگری هدایت می‌کردند و میزبان میهمانان گرانقدری چون آقای دکتر فریز طاهری کیا(مدرس و نویسنده حوزه بازاریابی، فروش و مذاکره) و آقای مهندس حمید کریمی(موسس و مدیرعامل شرکت اطلس طلایی ایرانیان) بودند که هریک به بیان تجارب ارزشمند خود در عرصه تدریس و کارآفرینی پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا