خبر

ورود گرینچ به مک‌دونالد؛ آغاز پرسر‌وصدای کمپین تعطیلات ۲۰۲۵

مک‌دونالد با همکاری مجموعه Dr. Seuss Enterprises، تازه‌ترین کمپین تعطیلات خود را با محوریت شخصیت گرینچ آغاز کرد؛ اقدامی که شامل عرضه «وعده گرینچ» با سیب‌زمینی McShaker طعم خیارشور، انتخابی از بیگ‌مک یا ناگت، نوشیدنی و جوراب‌های کلکسیونی است. شرکت علاوه بر واگذاری شبکه‌های اجتماعی و بیلبورد تایمز اسکوئر به گرینچ، نخستین برنامه جامع گیمینگ خود را با حضور تولیدکنندگان محتوای توییچ اجرا می‌کند.
پخش آگهی تلویزیونی کمپین از دوم دسامبر آغاز می‌شود و مجموعه‌ای از جای‌گذاری‌های تبلیغاتی هدفمند در هولو، روکو، اسپاتیفای، مسابقات NFL و NBA و همچنین تیک‌تاک، پینترست، ونمو و پی‌پل را دربر می‌گیرد.
این کمپین در شرایطی اجرا می‌شود که مک‌دونالد دومین فصل پیاپی رشد فروش واحدهای هم‌سطح در بازار آمریکا را گزارش کرده و همچنان بر قدرت نوستالژی و شخصیت‌های فرهنگ عامه برای تقویت تعامل مشتری تکیه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا