آژانس ادوان ورکشاپی را با هدف افزایش توانمندی تیمهای بازاریابی و برند در حوزه برنامهریزی رسانههای آنلاین و آفلاین، با مشارکت شرکت نستله برگزار کرد.
این نشست تخصصی با تمرکز بر مبانی رسانه، ابزارهای رسانهای و شاخصهای سنجش عملکرد (KPIs) طراحی شد و تلاش داشت شرکتکنندگان را به درکی منسجم از چگونگی اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی و تصمیمگیری رسانهای مبتنی بر داده برساند.
در جریان این ورکشاپ، مفاهیم کلیدی برنامهریزی رسانه، روشهای انتخاب و بهینهسازی کانالهای ارتباطی، اصول بودجهبندی و زمانبندی کمپینها و همچنین رویکردهای سنجش عملکرد رسانهها در کمپینهای چندرسانهای مورد بررسی قرار گرفت.
این برنامه آموزشی برای کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ،مدیران بازارایی، مدیران برند، تیمهای استارتاپی و صاحبان کسبوکارهایی طراحی شد که نیازمند تدوین یا بهروزرسانی استراتژی رسانهای با نگاه دادهمحور و اثربخش هستند.



