خبر

وسایل جمع و جور کنوود از فاجعه لحظه‌ای شاد می‌سازند

کنوود با همکاری آژانس تبلیغاتی «M&C Saatchi» از یک کمپین اجتماعی جدید پرده برداشته و در قالب آن، از کلکسیون وسایل منزل جمع و جور رونمایی کرد.

علی رغم علاقه زیاد جوانان به غذا و خوراکی، اغلب اوقات فضای محدودی در خانه در اختیار دارند. در خانه‌های کوچک امروزی دیگر جایی برای وسایل منزل بزرگ نیست. همین موضوع الهام بخش مدیران کنوود برای طراحی سه محصول مختلف شد تا فضای بیشتری را برای خلاقیت در آشپزخانه به آشپز‌ها بدهد.

کمپین تبلیغاتی جدید کنوود ضمن به تصویر کشیدن یک سری وقایع تصادفی، نشان می‌دهد وسایل کوچک منزل چگونه فضای بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد.

لحظات فاجعه آمیز ترکیب آرد و تخم مرغ در نهایت پایان خوشی دارند. مخاطب مسلما جذب این فضای کمدی خواهد شد.

منبع: www.adsoftheworld.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا