خبر

وقتی نور آفتاب بیلبورد را می‌سوزاند

حاصل همکاری آژانس تبلیغاتی «Wonderhood Studios» با بنیاد پوست بریتانیا یک کمپین تبلیغاتی در فضای باز بود که تاثیر اشعه ماورای بنفش بر روی پوست را به صورت زنده نشان می‌داد.

کمپین تبلیغاتی فوق تحت عنوان «Burnable» در چند شهر انگلستان از جمله لندن و منچستر برگزار شد.

این کمپین از داده‌های زنده UV برای نشان دادن یک سری تصاویر کلوزاپ از آثار سوختگی و تاول‌های حاصل از تابش این اشعه مضر بر روی پوست انسان کمک می‌گرفت.

نتایج یک سری مطالعات تحقیقاتی حکایت از این واقعیت دارد که ۳۸ درصد از بریتانیایی‌ها در طول بهار دچار آفتاب سوختگی شده اند. این در حالی است که فقط ۲۷ درصد از مردم دست به انجام نوعی اقدام محافظتی در برابر آفتاب می‌زنند.

به گفته استیسی برد، مدیر اجرایی خلاق در Wonderhood Studios، هدف از راه اندازی این کمپین، آگاهی بخشی درباره این موضوع است که حتی در روز‌های ابری نیز در برابر اشعه‌های مضر آفتاب در امان نیستیم.

 

www.famouscampaigns.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا