خبر

پلتفرم اکسکوینو پنج ساله شد

نشست خبری پلتفرم رمز ارز اکسکوینو، با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد. اکسکوینو با حضور حاضران در این مراسم عبور از پنجمین سال فعالیت خود را نیز جشن گرفت.بابک مقدم مدیرعامل اکسکوینو با ارائه تاریخچه‌ای از فعالیت برند گفت: سال گذشته، بیش از ۲ و نیم میلیون اکانت فعال ایرانی در صرافی‌های رمز ارز داخلی وجود داشته است و آمارهای رسمی نشان می‌دهد که میزان استقبال مردم و اعتماد به صرافی‌های رمز ارز در کشور ایران رشدی شتابان دارد. در این میان و در طی پنج فعالیت اکسکوینو تعداد مشتریان ما به بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر رسیده است. با حضور این تعداد کاربر، اکسکوینو سهم۲۰ درصدی از بازار رمزارز ایران از نظر حجم مبادلات را از آن خود کرده است.مقدم با بیان مزیت‌های رقابتی اکسکوینو نسبت به رقبا گفت: اکسکوینو با تعداد ۱۴۰ میلیون معامله‌ی موفق پنج ساله شد، «حفظ امنیت دارایی‌های کابران، امکان تبادل برترین رمز ارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب سایت، امکان تبدیل داراییها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریمهای بین المللی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان خرید و فروش ده‌ها نوع رمز ارز معتبر از جمله بیت کوین؛ مهم‌ترین استراتژی‌های تمایزی اکسکوینو در این سال‌ها بوده است. در همین راستا تعداد کارمندان اکسکوینو به بیش از ۱۱۵ نفر رسیده و قرار است در ۳ ماه آینده تعداد افراد بیشتری به همکاران ما ملحق شوند.»محسن تقدسی، مدیر ارشد محصول در اکسکوینو در این نشست گفت: «از ابتدای فعالیت، با چالش‌هایی مانند قانون‌گذاری و ارتباط با حاکمیت و بازار خاکستری روبرو بودیم اما اکسکوینو توانسته با ارتباط شفاف با مراجعی چون بانک مرکزی و پلیس فتا و پیاده‌سازی مواردی چون احراز هویت، از تقلب و کلاه‌برداری‌ها جلوگیری کرده و از طرفی در زمینه‌ی حفظ حقوق کاربران همچون حریم خصوصی، رمزنگاری تمام اطلاعات و استفاده از پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها برای جلوگیری از نشت و حملات، فضایی امن برای مبادلات رمزارز و حفظ دارایی کاربران ایرانی فراهم کند.»مژگان منصوری مدیر ارشد اجرایی اکسکوینو درباره نحوه سنجش رضایت ۹۶ درصد مخاطبان از اکسکوینو گفت: آمار ۹۶ درصدی بر اساس امتیازی که کاربران پس از پایان تماس به کارشناس داده‌اند، بدست آمده است. این سنجش توسط ابزار سیسکو ارزیابی می‌شود. ما در بخش ارتباط با مشتریان، سختگیرانه عمل کرده و فقط عدد ۵ را به عنوان امتیاز رضایت مشتری در نظر می‌گیریم.مجید قاقازانی مدیر ارشد بازاریابی اکسکوینو درباره روند تبلیغات این برند در بازه‌ی اوج تحولات اجتماعی سال ۱۴۰۱ در ایران گفت: اکسکوینو به دلیل حوزه فعالیتش به هیچ وجه امکان سکوت در فضای مارکتینگ و تبلیغات را ندارد. کافی‌ست فقط دو روز سکوت کنیم که با انبوهی از تماس‌ها روبرو شویم. اکسکوینو به عنوان یک نهاد خصوصی که امین و نگهدار سرمایه مردم است، باید حدود حضورش را در وقایع اجتماعی مشخص کند. ما سعی کردیم متناسب با شرایط اجتماعی از لحن مشخصی برای تبلیغات استفاده کنیم. در آن شرایط استفاده از رسانه‌های مختلف را محدود کردیم اما تبلیغات را متوقف نکردیم. بنابراین با اینکه بحران اجتماعی برای همگان ناخوشایند بود اما ما متناسب با گروه مخاطبان خاصی که با آنها در ارتباط هستیم، باید حضورمان را در تبلیغات ادامه می‌دادیم.همچنین آموزش و اطلاع‌رسانی بی‌وقفه، ارتباط شفاف و سریع و همینطور برگزاری مسابقات و کمپین‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که در حوزه تبلیغات و مارکتینگ اجرایی کرده و در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا