ام بی ای نیوز: آگهی تبلیغاتی «Feel good» پپسی، محصول آژانس تبلیغاتی «VaynerMedia»، یکی از لذت بخش ترین و البته کثیف ترین لحظات زندگی انسان را به تصویر میکشد.این آگهی تبلیغاتی با نگاهی خوش بینانه نسبت به آینده، آشفتگیها و شلوغ کاریهایی را نمایش میدهد که دلمان به شدت برایشان تنگ شده است.تازه ترین آگهی تبلیغاتی خلاقانه پپسی تحت عنوان «شلوغ کاریها و کثافت کاریهایی که دلتنگشان هستیم»، با تصویری امیدوار کننده از آینده و الهام از گذشته، ساخته شده است. همگام با متن ترانه کلاسیک «فردا» اثر «آنی»، این فیلم خلاقانه با نگاهی خوشبینانه آینده ای را به تصویر میکشد که در آن میتوانیم لذت بخش ترین (و اغلب اوقات کثیف ترین) لحظات زندگی را بار دیگر تجربه کنیم، حتی آنهایی که هرگز فکرش را نمیکردیم آرزوی تکرارشان را در سر بپرورانیم.گهگاه، لحظات بی دغدغه ای که روزگاری از آنها غافل بودیم، به خاطراتی فراموش نشدنی تبدیل میشوند که دلتنگشان هستیم. از آن جمله میتوان به یک دورهمی ساده، یک شب بیرون رفتن با دوستان یا حضور در یک کنسرت یا مراسم عروسی اشاره کرد. این لحظات شاد و لذت بخش نه تنها دوران قبل از همه گیری کرونا را برایمان تداعی میکنند بلکه نمایانگر آینده خوش بینانه ای هستند که امیدواریم به زودی اتفاق بیفتد البته اگر همه ما سهم خود را در راه رسیدن به آن انجام دهیم.تاد کاپلان، معاون بازاریابی پپسی گفت: با نگاهی به زندگی قبل از همه گیری کرونا، چندان بعید نیست که به محض یادآوری دورهمیهای خانوادگی و دوستانه، تماشای مسابقات ورزشی و شرکت در یک عروسی یا کنسرت، نوعی حس نوستالژی به ما دست بدهد. حتی اگر در حال حاضر ممکن است این لحظات کمی ناخوشایند به نظر برسند، اما تصاویری از این گذشته آشنا، نوید آینده ای خوش بینانه را میدهد که همه امیدواریم با کمک همدیگر بتوان به آن دست یافت. در شرایط فعلی هیچ کس نمیداند که زندگی عادی جدید ما چگونه خواهد بود اما ما معتقدیم که زندگی پر از این قبیل لحظات شاد و لذت بخشی است که همه ما آرزوی تکرار آنها را داریم.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد