خبر

پینگ‌پنگ تبلیغاتی؛ اجرای تیموتی شالامی برای فیلم و پوشش ویژه ESPN

تیموتی شالامی، بازیگر سرشناس هالیوود، پس از موفقیت اخیر در کمپین برند صبحانه ورزشی ویتیز (Wheaties)، این‌بار در آگهی تازه‌ای با محوریت شخصیت فیلم در حال تولید Marty Supreme ظاهر شد؛ فیلمی با موضوع تنیس روی میز که هنوز به مرحله اکران نرسیده است. این آگهی کوتاه با حال‌وهوای طنز و عنوان «سرود توپ‌ها»، رویارویی شالامی با متّا ورلد پیس، بازیکن پیشین لیگ NBA، را به تصویر می‌کشد و به‌گونه‌ای تولید شده که هم‌زمان دو پیام تبلیغاتی را منتقل کند: معرفی پروژه سینمایی آینده و اطلاع‌رسانی درباره پوشش ویژه مسابقات روز کریسمس NBA از شبکه ESPN. محتوای صوتی و تصویری آگهی با ریتم ثابت «پینگ‌پنگ» طراحی شده تا هم به ماهیت ورزشی برند ESPN وفادار بماند و هم ذهن مخاطب را به فضای فیلم جدید جلب کند، که این ترکیب از دید کارشناسان بازاریابی نمونه‌ای از بهره‌گیری هم‌زمان از سرمایه‌گذاری رسانه‌ای برای دو برند متفاوت محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا