خبر

چاکلزی ها به جام جهانی می روند

دارندگان کوپن های داخل بسته های محصولات چاکلز به جام جهانی روسیه می روند.
جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در تمام دنیا به عنوان یکی از رویدادهای مهم مورد توجه بخش های مختلف جامعه جهانی قرارگرفته است و صنایع و بخش های زیادی با این موج ایجاد شده همراه شده اند. در این میان صنعت تبلیغات سهم مهمی در همراهی برندها در این رویداد مهم برعهده دارند.
در ایران نیز جریان جام جهانی فوتبال بهانه ای برای فعالیت تبلیغاتی گروه های مختلف صنایع غذایی و خدماتی و… شده است. شرکت صنایع غذایی به آرا با نام تجاری چاکلز در جشنواره جام جهانی خود تعداد ۱۲ نفر از افرادی که موفق به خرید بسته هایی دارای نوار مخصوص جشنواره که حاوی کوپن های اعزام به جام جهانی شوند، بدون قرعه کشی برای تماشای بازی های فوتبال ایران به کشور روسیه اعزام می کند.
مدیر تبلیغات چاکلز به ام بی ای نیوز گفت: این یک روش تبلیغاتی است که در مقایسه با سایر روش های دیگر نظیر آگهی های تلویزیونی و… هزینه ی کمتری داشته اما تاثیرگذاری آن در فروش محصول به مراتب بیشتر بوده است و تاکنون ۱۰ نفر با ارسال کد کوپن هایی که در بسته های محصولات چاکلز خریداری شده شان بوده انتخاب شدند و به تور مسافرتی که طرف قرارداد شرکت بوده معرفی شدند تا کارهای اعزامشان انجام شود و در حال حاضر این جشنواره درحال اتمام است.

رحیم پور، برپایی کمپین جام جهانی چاکلز را فرصتی برای تبلیغات درحوزه برندینگ این محصول عنوان کرده و گفت: با توجه به محدودیت هایی که در تبلیغات محصولات چیپس و پفک به طور مستقیم وجود دارد، جام جهانی فرصتی مناسب برای یادآوری نام چاکلز بود. همچنین برپایی کمپین که هدف اصلی اش تکرار نام چاکلز بین مخاطبان است تاثیر زیادی در افزایش فروش محصولات شرکت داشته و حتی اگر خیلی افراد به خاطر جایزه ویژه این محصولات را خریداری کنند، ضمن اینکه فروش شرکت بالاتر رفته، این اتفاق باعث می شود نام چاکلز در اذهان مخاطبان ماندگار شود و به این ترتیب هدف تبلیغاتی محقق شده است.
وی در مورد کاربرد رسانه های موثرتر در تبلیغات این شرکت گفت: امروزه درتبلیغات مدرن از همه شیوه های تبلیغاتی و رسانه ها در زمان های مختلف استفاده می شود، به عنوان نمونه تبلیغات محیطی به دلیل ماندگاری بیشتر تبلیغ در موارد خاصی اثرگذارتر است و همچنین در فضای مجازی تبلیغات گسترده تر و پوشش دهی جغرافیایی بالاتری دارد که نسبت سایر روش ها کم هزینه تر است و براساس شرایط و زمان اکران تبلیغ رسانه و شیوه ی تبلیغاتی مناسب با آن انتخاب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا