عراقیها عاشق چای هستند. دورهمی با اعضای خانواده و دوستان هرگز بدون یک فنجان چای کامل نمیشود. این بخشی از فرهنگ و سنت عراقیها بوده و از شما تا جنوب این کشور همگی عاشق و شیفته چای هستند.مخاطب این تی وی سی دوستداران چای است. این قبیل افراد مسلما با با چای و سنتها مربوط به آن، از نحوه ریختن چای در فنجان گرفته تا رنگ آن، بزرگ شده اند. آنها هم مانند چای احمد سالها صرف آشنایی با هنر دم کردن و نوشیدن چای کرده و در این زمینه به تخصص و تسلطی فراوان دست یافته اند. چای احمد نیز قدمتی ۳۵ ساله داشته و به نوبه خود در این زمینه صاحب نظر است.ایده اصلی تی وی سی فوق تمرکز بر روی کسانی است که چای شناس بوده و طعم خاص و منحصر یک فنجان چای ناب را میتوانند از بقیه تشخیص دهند. نحوه ریختن چای در فنجان و ارتباط شکل گرفته میان برند و متخصصان چای نشان میدهد که چای احمد نیز در این زمینه متخصص است.آژانس تبلیغاتی «Brodmann»، فعال در شهر سلیمانیه عراق، عهده دار طراحی و اجرای این تی وی سی شد و البته به خوبی از پس انجام آن برآمد.
www.adsoftheworld.com