خبر

کتاب «جلب توجه کسب‌و‌کار من است» منتشر شد

“جلب توجه کسب‌و‌کار من است” با موضوع رسانه، روابط‌عمومی و تبلیغات در دسته‌بندی حوزه ارتباطات قرار می‌گیرد.
در پشت جلد این کتاب آمده است:
ما ایرانی‌ها یک ضرب‌المثل داریم که به خوبی به موضوع کتابم اشاره می‌کند:
“از دل برود هر آنکه از دیده برفت!”
این ضرب‌المثل به خوبی قدمت و تاریخچه موضوع را روشن می‌کند.
تحت‌تاثیر قراردادن به شکل‌های مختلف روشی کلیدی و امتحان پس داده برای بقا و ماندگاری است.
ادغام عکس‌العمل به اتفاقات روز به همراه جلوه‌گری در عموم، می‌شود سلبریتی!
در این کتاب از عوامل کسب اعتبار و ارزش از طریق در معرض دیده‌گان قرار گرفتن گفته می‌شود.
این کتاب ارائه درست خود، در جهت خود فروشی را عامل کسب سود می‌داند.
«جلب توجه» راهکاری برای رشد برند شخصی و سازمانی است.
این کتاب توسط نشر صباح چاپ و مولف آن حسین تاجیک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا