کتاب «کارآفرینان بزرگ ایران چگونه میاندیشند؟» در مورد تجربیات، رموز موفقیتT داستانهای پیروزی و شکست، آرزوها و نیز دغدغههای ۲۰ کارآفرین بزرگ و رهبر موفق کسب وکار خانوادگی است که توسط رضا زمانی جمع آوری شده است. در این کتاب با بزرگ زنان و مردانی که از بنیان گذران برندهای زیر هستند،
بوتان، مهرام، خودکاربیک و مداد سوسمارنشان، گلرنگ، مولتی کافی، کاله، استراتوس، گروه مالی دانایان، توسعه صنعتی مشفق، کولر هوایی آبان، دژپاد، ایلیاکوثرپارس، تلاونگ، گروه dnaunion، نوین زعفران، آرناحیات، دانش، نیان الکترونیک، نگین تجارت فردوس، تک ژن زیست، زعفران سحرخیز گفتگو شده است.