ام بی ای نیوز: لاکوست با نمایش این موضوع که خشم و عصبانیت شدید میان یک زوج هنگام بحث و گفتگو دنیای پیرامونشان را نابود می کند، در کمپین تبلیغاتی جدید خود در هم می شکند.«کروکودیل درون» هشتاد و پنجمین سالگرد تولد برند را با یک فیلم جذاب و درخشان محصول آژانس تبلیغاتی BETC پاریس جشن می گیرد که یادآور جلوه های بصری فیلم «Inception» کریستوفر نولان است. پس از پیوند مجدد زوجی که قبلا با هم دعوا می کردند، آگهی تبلیغاتی زندگی را چیزی شبیه به یک ورزش زیبا نشان می دهد.برند در کنار خلاقیت بر روی ارزش های اساسی خود تاکید کرد: استحکام، آزادی ذهن، حرکت و خلاقیت. بنا به گفته برند دو فیلم قبلی آرمانی تر و رمانتیک تر از این فیلم بودند.کمپین بزرگ تر توسط سفیران لاکوست از جمله افراد معروفی نظیر نوواک جوکوویچ، چلو سوینگی، آسپ نست، التون میسون، موها لا اسکوئل، رود پارادوت، سرنا موتولا، نوآ بکر، سلیف گوآی، ابونی دیویس، سنگ وو، جیمی بوچرت و کلارا ۳۰۰۰ تبلیغ می شود. هر یک از آن ها بینندگان را به آزادسازی «کروکودیل درون» تشویق می کنند.سال گذشته، لاکوست با همکاری آژانس تبلیغاتی BETC بر روی یک کمپین در راستای نجات در معرض خطر انقراض ترین گونه های جانوری جهان تمرکز و تصاویر این ده جانور را جایگزین لوگوی نمادین کروکودیل کرد. این کار تبلیغاتی چندین شیر کن و جوایز «Clio» را به دست آورد.مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد