خبر

کمپین بازگشت به مدرسه؛ آمازون و استیپلز

هرچه به فصل مدرسه نزدیک‌تر می‌شویم، رقابت برندها برای ارائه‌ی محصولات مرتبط بیشتر می‌شود و سعی می‌کنند خلاقیت بیشتری داشته باشند.

آمازون (amazon) در کمپینی که از شب سال نو الهام گرفته شده بود، در یک آگهی مفرح شمارش معکوسش را برای سال تحصیلی ۲۰۱۹ آغاز کرد. در این ویدیو بچه‌هایی را می‌بینیم که برای اولین روز مدرسه‌شان آماده می‌شوند. آگهی ویدیویی لوگوی برند را در محلی استراتژیکو روی جعبه‌های آمازون نمایش می‌دهد؛ در عین‌حال برخی محصولات ارائه‌شده در وب‌سایت آمازون را نیز در تصاویر می‌بینیم. برند ادعا می‌کند که عظیم‌ترین مجموعه‌ محصولات مورد نیاز مدرسه را برای هر دانش‌آموزی ارائه می‌کند.

استیپلز (Staples) -فروشگاه تجهیزات اداری- رویکردی دلچسب و صمیمانه را در کمپین بازگشت به مدرسه‌اش درپیش‌گرفته است. این برند روی سفر بچه‌ها برای یافتن شغل احتمالی‌شان در آینده تمرکز کرده است. آگهی‌های «نویسنده» و «آرشیتکت» با نمایش ارتباط صمیمانه‌ی آموزگاران و والدین و بچه‌ها، بر تاثیر آنها بر انتخاب‌های فرزندان‌شان تاکید دارند.

محصولات برند در تمام تصاویر به انتقال مفهوم مورد نظر برند یاری می‌رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا