خبر

کمپینی ​برای آرامش خرید مشتری

ام بی ای نیوز: کمپین اخیرشهر فرش با تمرکزبر موضوع تضمین راحتی و آرامش خرید با محوریت تسهیل و ایجاد شرایط مناسب برای خرید نزد مشتری شکل گرفته است.به گزارش خبر­نگار "ام بی ای نیوز" مهدی قلخان مشاور مارکتینگ مجموعه­ی شهر فرش ضمن اعلام مطلب فوق تصریح کرد: در این مجموعه سه عنصر مهم پیوسته مد نظر قراردارد که شامل تضمین قیمت،کیفیت و شرایط اقساط ویژه است.این سه موضوع اصلی به عنوان محورهای مهم کمپین اخیر بودند که با توجه به نیازهایی که در این رابطه برای مشتری ایجاد می­شد سعی شدهپاسخ مناسبی نیز طراحی و اجرا شود و هر یک از موضوعات را به یک فاکتور راحتی در خرید تبدیل کردیم؛ به عنوان نمونه موضوع تضمین قیمت که در این کمپین مطرح می­شود و بیانگر این ادعا است که قیمت ارائه شده پایین ترین قیمت بازار است واگر مشتری توانست در مورد کالای مشابه در بازار قیمت پایین تری بیابد با ارائه­ ی فاکتور خسارت پرداخت می‌­کنیم.همچنین این مساله که کالایی پنج سال تضمین کیفیت داشته باشد.و سیستمی متنوع از پرداخت به شکل اقساطی در اختیار مشتری قرارداشته باشد و در نهایت برای مشتری این امکان را فراهم کردیم که براساس بودجه خود با تکیه بر همین سه فاکتور خرید اقساطی اش را با توجه به زمان بندی و میزان هزینه اش ،انتخابکرده و خرید داشته باشد.وی در ادامه افزود: البته همه­ی کمپین ­­های شهر فرش بر اساس ایجاد ذهنیت در مخاطب طراحی می­‌شود که با آرامش خیال نسبت به پرداخت هزینه و کیفیت و …در راستای خرید گام بردارد.البته با توجه به اینکه مدتی از اکران کمپین گذشته بازخوردهایی خوبی از مخاطبان داشتیم وحس رضایتمندیکه یکی از اهداف مد نظر بوده به خوبی محقق شده است.در مورد برنامه ­های آینده نیز با تاکید بر اصل اولویت حقوق مشتری و چاشنی صداقت در بیان موضوعات مطرح شده در کمپین­ها استراتژی تازه ­ای طراحی شده که به زودی اجرا می­شود.وی از بروز بحران کرونا به عنوان یکی از موانع رشد فروش یاد کرده و افزود: به دلیل اینکه اساساً تمایل برای خرید کالای فرش به شکل حضوری است و به دلیل شرایط خاص حاکم و محدودیت­ هاو تعطیلی هایاخیر فروش آنلاین چندان مورد استقبال مخاطبان نبودهکه بعد از برطرف شدن محدودیتها مجدد به روال عادی بازخواهد گشت.مریم غضنفری-mbanews.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا