گزارش

کوکا کولا: همه می‌توانند بابا نوئل باشند

کوکا کولا همیشه وابستگی عمیقی به بابا نوئل داشته و شخصیت مهربان و شادی را خلق کرده که امروزه یکی از نماد‌های تعطیلات به شمار می‌رود. با این حال، امسال این برند، لباس‌های قرمز بابانوئل را به دیوار آویخته و مسئولیت را به دیگران سپرده است.

اشتباه نکنید امسال نیز کریسمس برقرار است. بابا نوئل بطری نوشابه را به بقیه مردم دنیا هدیه می‌دهد. به این ترتیب کوکا کولا همه را تشویق می‌کند تا کمک کنند بابا نوئل درونشان زنده شده و در زندگی روزمره خود مهربان و بخشنده باشند. این ویدئوی تبلیغاتی جذاب و دوست داشتنی، محصول آژانس بازاریابی «WPP Open X» و شرکت خلاقیت «VML»، همه افراد از جمله آتش نشان، پیشخدمت و رانندگان تاکسی را در قالب بابانوئلی با گونه‌های گلگون به تصویر می‌کشد. لحظاتی بعد،بیننده متوجه می‌شود که آن‌ها همان انسان‌های عادی اطراف ما هستند. در همین راستا، کوکا کولا مسابقه ای را راه انداخته و از مردم می‌خواهد تا بابا نوئل درون خود را کشف کنند. اعمال مهربانانه روز شما را ساخته و ثابت شده که جهان به بابا نوئل‌های بیشتری نیاز دارد. چنین اقدامات مثبتی هیچ نوع هزینه ای را در بر نداشته و می‌توانند در هر مکان و زمانی انجام شوند. مدیران کوکا کولا امیدوارند با برگزاری مسابقه فوق در بیش از ۸۰ بازار جهان بتوانند شاهد سرازیر شدن محبت در سرتاسر جهان باشند.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا