مک دونالد با مشارکت گوگل از فناوری Trigger لحظه ای برای هدیت سفارشات McDelivery طی مسابقات جام جهانی استفاده کرده است.
در پی همکاری با آژانس رسانه ای OMD هنگ کنگ، نرم افزار Trigger لحظه ای گوگل و یک پلت فرم مدیریت داده های اطلاعاتی (DMP) را به منظور پیش بینی زمان هایی در بازی که طرفداران گرسنه خواهند شد، تحت کنترل خود درآورد. سپس یک سری آگهی تبلیغاتی نیز آن ها را ترغیب به تحویل سفارشات کرد.
محاسبه لحظات گرسنگی بر اساس این دیدگاه صورت گرفت که طرفداران فوتبال هنگام وقوع هیجانات، ابتدای بازی، بین دو نیمه، پایان بازی یا هنگام زدن یا دریافت گل گرسنه می شوند.
کمپین فوق با استفاده از فناوری گوگل در حالی پیام های تبلیغاتی را همگام با امتیازهای کسب شده لحظه به لحظه برای کاربر می فرستد که پلتفرم مدیریت داده های اطلاعاتی (DMP) به جمع آوری دیدگاه ها، از جمله آیتم های محبوب منو کمک خواهد کرد. این اتفاق با هدف شخصی سازی و برقراری ارتباط عالی تر با عملیات پیام رسانی روی می دهد.
به گفته اگنس لانگ، معاون بازاریابی مک دونالد هنگ کنگ، برند یکی از اولین نام هایی بود که از فناوری گوگل بهره می برد. اعضای تیم کار عجیب و شگفت انگیزی در مسیر استفاده از آموزه های انباشته شده از طریق پلتفرم مدیریت داده های اطلاعاتی به منظور ارائه مرتبط ترین موارد پیام رسانی در طول چنین رویداد بزرگی برای کسب نتایج واقعی در زمینه کسب و کار را انجام داده اند.
گری وانگ، مدیر عامل OMD هنگ کمگ معتقد است که این کمپین تبلور اراده شخصی پلتفرم برای تزریق دیدگاه های انسان ها به فناوری داده های اطلاعاتی به شمار می رود. باور فوق همچنین با مک دونالد رونق می گیرد.
www.thedrum.com