بررسی بازار نشان میدهد که در زمستان ۱۴۰۲؛ سهم نفوذ محصول شامپو ۶۰% بوده است.
سهم خرید محصول شامپو از فروشگاههای آفلاین ۸۶% و سهم خرید از فروشگاههای آنلاین ۱۴% بوده است. همچنین طبق بررسی شرکت emrc در بازه زمانی مورد بررسی پرفروشترین کانال آنلاین اًکالا و در کانالهای آفلاین سوپرمارکتهای محلی هستند.
برندهای منتخب بازار گلرنگ، پرژک و شبنم بوده و اطلاعات ثبت شده نشان میدهند که در فصل زمستان ۱۴۰۲ خانوارها ۲ بار شامپو خریدهاند.
لازم به ذکر است: اطلاعات ارائه شده توسط ابزار کابینت جمعآوری شدهاند. کابینت یک اپلیکیشن مارتک (تکنولوژی بازاریابی) است که با هدف جمعآوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده و تحلیل آن به برندها کمک میکند روندهای خرید مصرفکنندگان رو از نزدیک دنبال کنند.