خبر

گوگل و حمایت کسب و کارها در زمان کرونا

موج کمک رسانی در دنیای فناوری همچنان ادامه دارد. گوگل نیز حالا وعده کمک ۸۰۰ میلیون دلاری را به کسب و کارهای کوچک و متوسط می دهد که شامل ۳۴۰ میلیون دلار فضای تبلیغاتی رایگان خواهد شد. ظاهرا هدف از ارائه بسته مالی فوق، حمایت از کسب و کارها، سازمان های بهداشتی و دولت ها است.

این غول دنیای اینترنت ردپای بعضی از همتایان خود در Silicon Valley را دنبال می کند که بودجه حمایتی خود را در راستای پشتیبانی از جوامع درگیر ویروس کرونا، کووید-۱۹ افزایش داده اند. فیسبوک با جمع آوری ۱۰۰ میلیون دلار بودجه، قول حمایت از ۳۰ هزار کسب و کوچک در پلتفرم خود را می دهد. در ادامه نتفلیکس وعده کمک ۱۰۰ میلیون دلاری به کارمندانی را داده است که به علت توقف روند فیلم سازی و سریال سازی در تلویزیون در سرتاسر جهان از کار اخراج شدند.

فیسبوک و گوگل متعهد به اعطای فضای تبلیغاتی به کسب و کار هایی شده اند که از پلتفرم هایشان استفاده می کنند. گوگل در وبلاگ خود در قالب پستی درباره بودجه حمایتی چنین گفت: «ما امیدواریم که این اقدام به کاهش برخی هزینه های حفظ تماس با مشتریان کسب و کار ها کمک کند.» به گفته گوگل، ۳۴۰ میلیون دلار اعتبار تبلیفاتی به حساب های تبلیغ کنندگان فعال واریز خواهد شد و تا پایان سال به کار خواهد آمد.

www.adage.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا