خبر

۱۴۸ SKU جدید وارد بازار بستنی شد

ام بی ای نیوز: بستنی یکی از معدود محصولات بی‌رقیب خارجی در ایران است. محصولی که در انحصار برندهای داخلی‌ست و آنها برای بازار حوزه بستنی تصمیم گیری می‌کنند. بازاری که با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) در حال رشد است و طی دوره نیمه دی تا نیمه اسفند۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تعداد ۱۴۸SKU جدید در آن مشاهده شده است. در این بازار بزرگانی مانند: میهن، کاله، پاک، دومینو و… حضور فعالی دارنددر بازار بستنی، محصولات به دو دسته تک نفره و لیتری تقسیم بندی می‌شوند. در پوشش جغرافیاییemrc، به لحاظ فروش حجمی، ۸۶ درصد از بازار متعلق به بستنی‌های تک نفره و مابقی به بستنی‌های لیتری (کیلویی) تعلق دارد.طبق بررسی‌های صورت گرفته بستنی تک نفره چوبی ساده، به لحاظ فروش حجمی با ۱۸ درصد فروش در بازار رتبه اول را بدست آورده است. در پوشش جغرافیاییemrc؛ بستنی‌های عروسکی( ۱۱ درصد)، یخی (۱۱ درصد) ، لیوانی ساده (۱۱ درصد)، حصیری (۱۰ درصد) و قیفی (۹ درصد) در رتبه‌های بعد قرار می‌گیرند.در مجموع این اطلاعات بخشی از اطلاعات گزارش emrc از بازار بستنی‌ها است که از مطالعه دوره ای بازار محصولات در خرده فروشی ها به دست آمده است، علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با این شرکت در تماس باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا