خبر

آقای فرش با ضمانت و کیفیت روی بیلبوردها نشست

ام بی ای نیوز: این روزها آقای فرش کمپین های تبلیغاتی را با محوریت ضمانت و کیفیت محصولات و سهولت خرید اکران کرده است.کمپین مجموعه آقای فرش با محوریت قیمت مناسب، کیفیت و ضمانت و سهولت خرید به شکل اقساط و تخفیف های ویژه در راستای حمایت از مصرف کننده در شرایطی که نگرانی هایی در خصوص تامین اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز در سطح جامعه موج می زند، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.داریو حدادی مدیر هنری شرکت تبلیغاتی هزاره سوم، در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود: در شرایط فعلی برقراری ارتباط هوشمندانه و قابل اعتماد با مخاطبان هدف کمپین اخیر این مجموعه است که با لحنی متفاوت و خلاقانه در ارائه پیام قصد تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطب را دارد.در این کمپین ها با انتخاب شعارها و واژه هایی که منطبق بر واقعیت های تولید و عرضه ی کالای مجموعه ی آقای فرش هستند، سعی شده این اطمینان خاطر به مخاطب داده شود که در کنار ایجاد امکان سهولت خرید و قیمت مناسب، ضمانت کیفیت محصولات نیز همچنان حفظ شده است در واقع استراتژی تعریف شده در شرایط رکود، مدیریت هزینه هاست که امکان پذیر شده است.البته این درحالی ست که در عرصه ی رقابت تاکتیک های مشابهی نیز به کار گرفته می شود و نحوه ی بیان و خلاقیت در ارائه ی پیام در شرایط موجود اقتصادی اجتماعی، عامل مهم اثرگذاری محسوب می شود.وی مهمترین رویکرد تبلیغاتی که آقای فرش درپیش گرفته را قیمت و کیفیت تضمین شده عنوان کرده و افزود: درشرایطی که نوسانات قیمت کالاها اجناس روز به روز عرصه را بر مردم تنگ تر کرده، این باور وجود دارد که اگر قیمت کالایی مناسب تر بود کیفیت آن ممکن است تنزل داشته باشد و لذا ما با هماهنگی که با واحد تولید در خصوص ادعای مطرح شده مان در تبلیغات داشتیم، ضمانت حفظ کیفیت را به عنوان سرلوحه ی شعارهای تبلیغاتی قرار دادیم. یا حتی در مورد کمپین "با پنج هزار تومان فرش بخرید" در واقع خرید اقساط با استراتژی و شاه کلید مدیریت هزینه مد نظر قرار گرفته است که با وجود اکران این کمپین در گذشته، مدیران مجموعه احساس کردند برای تزریق روح امید و پویایی بین مخاطبان، تغییر لحن و خلاقیت دربیان مطالب نقش موثری در روند کلی توسعه بازار خواهد داشت که در واقع پس انداز هر روز پنج هزار تومان درنهایت هر ماه ۱۵۰ هزار تومان امکان خرید اقساطی فرش از این مجموعه است.این اقدام نه تنها در شراط رقابت عامل مهمی قلمداد می شود بلکه به دلیل خلاقیت هوشمندانه در چیدمان کلمات در زمان ومکان مناسب امکان توسعه برند آقای فرش را درشرایط حمایتی از مشتریانش بیش از پیش فراهم می کند که البته ارزشمند تر می باشد.لازم به ذکر است مدیران اجرایی این کمپین معتقدند کمپین هایی که در حال حاضر در حوزه های محیطی و… حال اجرا هستند، درسال گذشته در مجموعه آقای فرش تدوین و تنظیم شده بود و امسال بر اساس سیاست های توسعه ای و رویکرد جدید این مجموعه آژانس نگین هزاره سوم عهده دار اجرای آنها شده تا با نگاهی جدیدتر و با تغییر در لحن و گفتار و محتوای پیام های تبلیغاتی در راستای هدف حمایت بیشتر از مصرف کنندگان و مشتریان آقای فرش، روحی تازه در تولید محتوا دمیده شود و قطعا این دیدگاه در ایجاد ارتباط عمیقتر با مخاطب نشانه ای پویایی مجموعه ای است که قصد دارد بر قرار در کنار مصرف کننده باقی بمانند.mbanews.ir- مریم غضنفریشنبه ۷ مهر ۱۳۹۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا