خبر

آنا، پنیری به سبکی ابرها

ام بی ای نیوز: پنیر لبنه، پنیری بر پایه ماست که بافتش خامه مانند و ضمن خوشمزگی نمک و چربی کمی دارد و با خوردن آن کالری کمی به بدن می رسد. این روزها این پنیر تبدیل به یکی از Hero Product های برند کاله شده است و این برند برنامه های ارتباطی و بازاریابی ویژه ای برای فروش و تبلیغات این محصول در نظر گرفته است. با توجه به ساختار اصلی این پنیر، شعار این کمپین حس سبک تر و چربی کمتر است. آژانس تبلیغاتی طرح باران مسئولیت مشاوره، طراحی و اجرای این کمپین ۳۶۰ درجه را برعهده داشته و کانسپت اصلی این کمپین سبکی مانند ابر است.در بخش btl این کمپین، از ابرآگهی کمک گرفته شده است. این تکنولوژی جدید امکان خلق رسانه ای جدید را فراهم کرده است. میتوانید آسمان را به رسانه خود تبدیل کنید. ابرآگهی‌ها فرم‌هایی هستند متشکل ازحباب‌هایی بسیار کوچک. این حبابها میتوانند به طرز شگفت انگیزی شکلی را تشکیل دهند و درآسمان شناور ‌شوند. ابرآگهی قادر است که هرشکلی را در هر فضایی تولید کند و کاملاً با محیط زیست سازگار است. این شیوه از ارتباط با مخاطب باعث جلب توجه زیادی می شود و حس خوب و تجربه جالبی را به آنها منتقل خواهد کرد که می تواند باعث به یادآوری بهتر برند در هنگام تصمیم گیری برای خرید شود. در کمپین پنیر آنا، ابرآگهی در ۴ مکان مگامال، پاساژ گلستان، برج میلاد و ارگ تهران اجرا شد. انتخاب مکان بر اساس منطقه تفریح یا خرید بوده است، جایی که مردم وقتشان آزاد است و می توانند از دیدن ابرهایی که به آسمان می روند و به صورت ضمنی به دنبال انتقال مفهوم سبکی پنیر لبنه آنا می باشند، لذت ببرند.mbanews.ir-بهنام نيک فر 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا