خبر

آگهی نورانی BP: ایده روشنی دارید؟

ام بی ای نیوز: در راستای جذب مردم برای پیوستن به BP، شرکت یک سری مکان های خاص را در انگلستان کشف کرده است که بازار هدفش در آن جا کار، زندگی و از همان نقطه ارتباط برقرار می کنند.در روز هیچ نیازی به برق نیست بنابراین آن را خاموش می کنیم.در عوض آگهی های تبلیغاتی BP با استفاده از جوهر های فسفری رنگ درخشان چاپ شدند. در روز، فسفر موجود در جوهر با جذب نور طبیعی به آن ها انرژی می دهد. سپس، در شب، آن ها به آرامی انرژی ذخیره شده را آزاد می کنند، نوری منتشر و هر گونه نیاز به شکل های دیگر انرژی برطرف می شود. این رویکرد، پیام استخدام را به شاهد و دلیلی بر تفکر نوآورانه شرکت تبدیل می کند. خلق چیز هایی با جلوه های بصری قابل توجه و تاثیر گذار منجر به جذب افراد آماده برای کشف گزینه های دور از ذهن و طرح ایده های درخشان می شود.برای کمک به تبدیل انرژی از وبسایت www.bp.com/careers دیدن کنید.دست اندرکارانآژانس تبلیغاتی: Havas People، لندن، انگلستانمدیر خلاقیت / مدیر هنری: دن گرگوریدستیار مدیر خلاقیت / نویسنده: جاناتان لیمدیران پروژه: نیکولا وودز، آنا جونز، ویکی هایلند (BP)رسانه: ناتاشا کینتدیگر دست اندرکاران: جیمز سستز، ریس کریدنمترجم: مرضیه فروتنwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا