خبر

آیا یک ساندویچ دنیا را تغییر می­دهد؟

ام بی ای نیوز: رستوران «چیپتول مکزیکن گریل» اولین آگهی تبلیغاتی خود در طول تاریخ برای Super Bowl را برای نخستین بار در دومین کوارتر فینال این مسابقات پخش کرده است.ستاره این اگهی تبلیغاتی با عنوان «آیا یک ساندویچ بوریتو می­تواند جهان را تغییر دهد؟»، یک پسربچه است که به طور سنجیده ای این سوال را مطرح می­کند. در این اثنا بر روی تاثیر احتمالی استاندارد­های «غذا در ترکیب با یکپارچگی» رستوران چیپتول (Chiptole) بر روی جهان، از جمله کاهش انتشار کربن، صرفه جویی در مصرف آب و حمایت از کشاورزان محلی تاکید خواهد شد.

mbanews.ir-مرضیه فروتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا