خبر

آیکیا فیتنس را به خانه‌ها می‌آورد

آیکیا به عنوان یک غول خرده فروشی سوئدی، مشغول راه اندازی یک ست لوازم فیتنس همه کاره است تا سخت کوشی را با خود به خانه‌های مردم بیاورد.
آیکیا قصد دارد خود را با علایق مردم سازگار کند. این برند بزرگ با علم به این که خانه‌های مردم امروزه خود به باشگاه ورزشی تبدیل شده، مجموعه ای از تجهیزات ورزشی تحت عنوان «Dajlien» را تهیه و تدارک دیده در ماه ژانویه به فروش خواهند رفت.نام این مجموعه از واژه «daily» در استانی در جنوب سوئد موسوم به «اسمالند» سرچشمه گرفته است. آیکیا اولین شعبه خود را آنجا تاسیس کرد. همین موضوع بازتابی از بلندپروازی برند برای جای دادن فعالیت ورزشی در روند زندگی روزمره مردم عادی خواهد بود.
مجموعه فوق در پاسخ به بازدید از یک سری خانه‌ها در شهر‌هایی نظیر نیویودک، شیکاگو، لندن و شانگهای طراحی شد، جایی که مشخص گردید افراد برای ورزش با موانع متعددی از محدودیت‌های مکانی و زمانی گرفته تا تمایل به حفظ حریم خصوصی دور از سالن بدنسازی روبرو هستند.
این مجموعه ۱۹ قسمتی جدید که در قالب طیف وسیعی از رنگ‌های آرامش بخش دیزاین گردیده، شامل تجهیزاتی مانند مت‌های ورزشی و دمبل می‌شود. از دیگر اجزای آن می‌توان به تصفیه کننده هوا، توپ ماساژ، دمپایی و دو طرح پانچو اشاره کرد. هدف این است که متوجه شویم برای انجام یک تمرین ورزشی ساده به فضای زیادی نیاز ندازیم.

www.creativereview.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا